czwartek, 28 maja 2015

KAMERKA SPORTOWA SJCAM SJ5000 PLUS NA WAKACJACH W GÓRACH

Witam Was moi drodzy. Nie wiem jak Wy, ale ja powoli zaczynam myśleć o wakacjach. Tradycyjnie jak co roku kompletuje różne akcesoria, gadżety, ubrania, buty w zależności od miejsca w jakim zamierzam spędzić wakacje. Rzadko odmawiam sobie wakacji w górach, ponieważ mnie interesuje bardziej aktywne spędzanie czasu jak leniuchowanie na słońcu. Morze oczywiście też lubię, ale jest w kolejce po górach. Ostatnio coraz bardziej popularne stały się kamerki sportowe. Służą nie tylko do nagrywania filmów podczas podróżowania w ciekawych zakamarkach świata. Przydaje się także do robienia zdjęć, a przy pomocy monopoda jakże jakże  popularnych ostatnio selfie. No nie trzeba się nareszcie prosić ludzi o zrobienie nam fotki. Myślę, że to jeden z lepszych dodatków do kamer sportowych. Ja postanowiłam w tym roku wyposażyć się w taką kamerkę sportową. Jest lekka i malutka co ceni się w górach. Nikt przecież nie chce nosić ze sobą niepotrzebnego balastu. Po kilku kilometrach odczuwa się każdy dodatkowy gram jakby to był kilogram. Zaczęłam więc przeglądać popularne kamerki sportowe. Trafiłam na kamer z serii SJCAM. Szczególnie zainteresowała mnie kamera JSCAM SJ5000 PLUS. Wybrałam tę kamerkę ponieważ jest to królowa wszystkich kamer serii SJCAM. Urządzenie to zostało wyposażone w chipset Ambarella A7LS75 oraz sensor obrazu Panasonic MN34120PA. Dzięki takiemu połączeniu umożliwia rejestrację obrazu w trybie Full HD (1920x1080) z szybkością nawet 60 klatek na sekundę. Model ten wyposażono w WIFI, a umożliwia to sparowanie kamerki ze smartfonem lub tabletem z systemem Android lub IOS) i jej zdalne sterowanie. Dodatkowo do zestawu dołączono szeroki wybór mocowań, uchwytów i akcesoriów które otrzymujemy wraz z kamerką. Moja kamera sportowa SJCAM SJ5000 PLUS zakupiona została w sklepie mixcam.pl i wszystkim polecam. Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz