czwartek, 7 maja 2015

Koktail proteinowo-białkowy dla sportowców

Witam Was moi drodzy. Ostatnio intensywnie jeżdżę rowerem. Główny cel to nabranie masy mięśniowej. Odpuściłam sobie proszkowe białko, proteiny i rożne tego typu specyfiki ponieważ nie wszystkie takie preparaty dostępne na rynku cechuje wysoka jakość. Poza tym cena zazwyczaj tez nie jest zbyt niska, więc postanowiłam skupić się na naturalnych składnikach dostępnych w każdym spożywczaku. Po każdym wysiłku fizycznym robię koktail białkowy którego podstawą są produkty bogate w białko, takie jak mleko i przetwory mleczne, owoce, produkty zbożowe. Ten skład sprawia, że koktajle te są cennym źródłem nie tylko białka, ale również węglowodanów, witamin i składników mineralnych, co ma bardzo korzystny wpływ na organizm po wysiłku fizycznym.Wymienie może co dokładnie dodaje - z owoców - banany, truskawki i kiwi, produkty zbożowe - płatki owsiane, węglowodany - miód, produkty mleczne - mleko, jogurt, kefir i biały ser. Jednak, żeby uzyskać jednolitą konsystencję to nie lada zadanie. Problem mam z truskawkami, kiwi, białym serem i płatkami owsianymi. Ciężko zrobić z tego koktail o jednolitej konsystencji przez to nie do końca jest on smaczny. Grudki i pestki wchodzące w zęby to po prosu porażka. Znosiłam to wystarczająco długo, aż postanowiłam zmienić blender. Cóż raz się żyje. Postawiłam na blender firmy jtc omniblend. Nareszcie mam koktail o jednolitej konsystencji. Koniec z pestkami i grudkami. Blender jtc omniblend w niskiej cenie od niedawna można zakupić w Polsce w sklepie jtcomniblend.pl. Sama tam zrobiłam zakupy i polecam! Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz